понеделник, 20 февруари 2012 г.

SMS - ЗА ОСМИ МАРТ

Не пренебрегвай силата си на жена - уважавай я, отглеждай я внимателно и с много грижи! Честит 8-ми март!


Бъди винаги добра, бъди цвете, светлина, бъди топъл скут и вяра, бъди ХУБАВА ЖЕНА! Честит 8-ми март!


Бъди горда и уверена жена, бъди смела в мечтите и начинанията си, покорявай с красотата си на богиня! И не забравяй, че твоето призвание е да правиш света по-добър! Честит празник!


-Бъди горда и уверена жена, бъди смела в мечтите и начинанията си, покорявай с красотата си на богиня! И не забравяй, че твоето призвание е да правиш света по-добър! Честит празник!


-Очите ти са нежен свят, устните ти - топъл шоколад, просто казано накратко, ти си нещо много сладко! Бъди все така красива и готина и честит 8-ми март!


-Нека в живота ти винаги присъстват хармонията и багрите на пролетта!
Честит 8-ми март! 

Бъди красива като пролетта!
Бъди нежна като вечерта!
Бъди горда от това,
че носиш името ЖЕНА!


Ако пожелаеш нещо много силно, можеш да го постигнеш! Вероятно ще ти е нужно търпение, много усилия, истинска борба - но всичко може да бъде постигнато!Поеми риска да мечтаеш! Поеми риска да работиш лудо за мечтите си!

Твоята специална усмивка, безгрижния ти смях, топлината на твоите ласки са достатъчни да те обичам! Честит празник!

Бъди горда и уверена жена, бъди смела в мечтите и начинанията си, покорявай с красотата си на богиня! И не забравяй, че твоето призвание е да правиш света по-добър!

Честит 8 март! Бъди силна и винаги продължавай напред и нагоре!

Нека в живота ти винаги присъстват хармонията и багрите на пролетта! Честит 8-ми март!